Turismo de Portugal przygotowało najnowsze wideo promujące Portugalię, które zostało specjalnie przygotowane na czasy obecnej pandemii. Wideo pełne nadziei, z pięknym przesłaniem i jeszcze piękniejszymi ujęciami przedstawiającymi różne aspekty Porutalii. Wideo nosi tytuł “Can Skip Hope” i jest nawiązaniem do popularnej i dobrze odebranej kampanii promującej Portugalię pod tytułem “Can’t Skip Portugal”.
Zobaczcie to przepięknego wideo i przekaz, który niesie, a także zobaczcie sami dlaczego jest tak wyjątkowe? Wideo zaraz po publikacji w Internecie przyjęło się z bardzo pozytywnymi opiniami i przyjęciem ludzi z całego świata.
Wideo #CantSkipHope
Na te krótkie wideo (całe wideo ma raptem tylko 2 minuty i 20 sekund), które prezentujemy poniższej, składają się materiały nagrane w Portugalii przed czasami pandemii korona wirusa oraz głos narratora został nagrany w domu, przy pomocy telefonu (tak podają chociaż twórcy wideo).
Materiał wideo pt. “Can’t Skip Hope” przedstawia różne ujęcia Portugalii. Portugalię ukazaną w bardzo zmysłowy i klimatyczny sposób. Przeniesiemy się tutaj na do Lizbony – m.in. na uliczki Alfamy podczas Festiwalu św. Antoniego, pod Pomnik Odkrywców w Belem lub na plac Rossio w Baixy. Nie zabraknie też Porto i przepięknych widoków na to miasto, malutkich wiosek Parku Narodowego Peneda-Gerês lub sanktuarium w Fatimie, czy plaż środkowej Portugalii lub klimatycznych zielonych krajobrazów Azorów i Madery.
Zobacz niezwykłe wideo Can’t Skip Hope
CantSkipHope – video i przesłanie
Najważniejsze jednak wideo CantSkipHope jest przesłanie. Spokojny i stonowany głos narratora mówi o czasach obecnie, które są trudne dla wszystkich. Bez jednak nadęcia lub zbędnego patosu. O potrzebie zwolnienia. Jest to przesłanie o potrzebie zatrzymania się i przeczekanie tego czasu. Dobre spojrzenie na to, że dbając o siebie, dbamy o nas wszystkich.
A jak się do tego ma cała Portugalia i turystyka w tym kraju? Na końcu wideo zobaczymy przesłanie, które mówi, że plaże, zabytki, krajobrazy, atrakcje Portugalii poczekają na nas wszystkich, że będą dalej, gdy to wszystko się uspokoi i wtedy warto je odwiedzić.
Realizacja wideo “Can’t skip hope”
Wideo “Can’t skip hope” jest nawiązaniem do zeszłorocznej kampanii promocyjnej Turismo de Portugal “Can’t skip Portugal”, która tagowana w mediach hashtagiem #cantskipportugal. Została ona bardzo dobrze przyjęte i jak się okazuje – była skuteczna w promocji Portugalii na arenie międzynarodowej, co choćby pokazują nagrody turystyczne przyznane Portugalii lub zwiększająca się z każdym rokiem liczba osób odwiedzających Portugalię.
Najnowsze wideo jest nawiązaniem do tej kampanii. Zostało ono stworze przez agencję kreatywną Partners, a dyrektorem całej produkcji jest Ivo Purvis. Za montaż i realizację odpowiedzialny jest Pedro Jarnac Freitas. Podkład muzyczny tego niezwykłego wideo jest autorstwa Steven Gillon, a głosy narratorowi użyczył James Palmer.
Jak się podoba najnowsze wideo Turismo de Portugal? Jakie są Wasze wrażenie? Podzielcie się nimi w komentarzach pod tekstem.