Na początku grudnia został zaprezentowany nowy klip wideo promujący stolicę Portugalii. Wideo z Lizboną w głównej roli można już zobaczyć w sieci – prezentujemy je również poniżej. Jeśli ktoś jeszcze nie jest przekonany, by odwiedzić Lizbonę to polecamy jego zobaczenie – jest to swoisty przewodnik po Lizbonie i okolicach dający przedsmak różnych atrakcji, które czekają na turystów odwiedzających Lizbonę. Zobaczymy w nim jednak nie tylko turystyczną stronę miasta, ale również jest namiastka jej biznesowego i aktywnego charakteru, który również ma przyciągać tutaj osoby z całego świata.
left;">Lizbona się promuje!
Nowe wideo zostało przygotowane przez firmę JWT Lisboa na zlecenie Associação Turismo de Lisboa. Ma ono długość ponad 5 minut i zostało przygotowane w ramach kampanii #partilhaLisboa, która jest prowadzona w różnych mediach społecznościowych – m.in. na Facebooku lub Instagramie. W klipie zastosowano odniesienie do popularnych w mediach społecznościowych hashtagów – zobaczymy tam takie hashtagi, jak np. #HelloLisboa, #ParadiseCoast, #LovelyViews lub #WineLovers
Wideo rozpoczyna się na lotnisku w Lizbonie, a dalej zobaczymy takie emblematyczne obiekty Lizbony, jak Klasztor Hieronimitów, Wieżę Belem, zamek św. Jerzego, Park Narodów. Lecz wideo nie skupia się tylko na Lizbonie – przedstawione zostały w nim również okolice miasta bez trudu dostępne dla każdego, kto odwiedza Lizboną – zaprezentowana została Sintra z Pałacem Pena, Pałac Narodowy w Mafrze lub piaszczyste plaże na Wybrzeżu Lizbońskim.
Wideo przedstawia różne doświadczenia, które można przeżyć odwiedzając region Lizbony – miłośnicy wina znajdą tutaj wina z całej Portugalii połączone z wizytami w winnicach, amatorzy dobrego jedzenia mogą wybierać wśród setek różnych restauracji specjalizujących się nie tylko w typowej kuchni portugalskiej, ale kuchniach z całego świata, osoby lubiące aktywny wypoczynek kuszone w klipie są doskonale utrzymanymi polami golfowymi oraz plażami z wyśmienitymi warunkami do uprawiania sportów wodnych. Lizbona jest w tym wideo przedstawiona również, jako miasto na wyjazd z przyjaciółmi, romantyczny wypad tylko we dwoje lub miasto zakupów.
Nowy klip promujący Lizbonę
Co sądzicie o nowym klipie promującym wideo? Jak ocenilibyście go w skali od 1 do 10? Czy oddaje klimat i atmosferę tego miasta, które z roku na rok staje się coraz bardziej popularne wśród turystów z całego świat?